maandag 9 juli 2007

Office 2007 (double line breaks)

Hoi Daar,

Sinds ik vista heb geinstalleerd werk ik ook met Office 2007. Kort voordat ik mijn laptop kreeg heb ik kort met 2007 gewerkt maar nu werk ik er full time mee.

Een punt dat me erg irriteerde was een dubbele "line break" na een enter.
De meeste html/visual studio ontwikkelaars zullen het wel herkennen dat de enter toets een nieuwe paragraaf/alinea start die dus een extra regel ruimte reserveerd.

Na het formuleren van een 100 tal word help en google zoek opdrachten kwam ik niet uit het probleem. Verder kijkend op google kwam ik uit op computer idee forum waar het antwoord staat.

Hier de menu opties die je kan gebruiken om de dubbele line breaks te verwijderen

Op de Home ribbon bij de Styles
Rechts klikken op Normal en dan Modify
Dan links onder format -> paragraph
Spacing after op 0 zetten (ipv 10)

Daarna even alles selecteren en op normal zetten

Geen opmerkingen: