vrijdag 23 mei 2008

Blog live van de devdays's 2008

De devdays dit jaar zijn weer georganiseerd in de RAI. Een groot complex waarin makkelijk valt te verdwalen. Vorig jaar was de opmerking dat de zalen lastig waren te vinden en daarom hebben ze dit jaar de zalen nog beter verstopt.

Overal word vemeld dat je naar de foyer toe moet terwijl op de RAI borden over zaal 8 word gesproken. De forum zaal heet op de borden FO. Hilariteit gegarandeerd.

De oplossing van microsoft hierbij is om flink wat mensen/leuke dames neer te zetten die de weg kunnen wijzen. Helaas werkt dat niet ideaal. Verder is er bij de ingang een roltrap omhoog waar s'ochtends in alle drukte een beveiligings meneertje voor staat die niemand doorlaat ook niet als dat 10 minuten in de rij staan voorkomt. Yeah!

Wat ik zoek is een aantal grote borden waarin staat aangegeven hoe de zaal heet en welke zaal het dichts bijzijnde is. Binnenkort een aantal voorbeelden.

Er is ook goednieuws, de shows dit jaar zijn goed.
Ik ben naar de volgende shows geweest:

dag 1
Keynote why software sukcs
David Platt

Advanced debugging with VS2008
Ingo Rammer

Understanding Ado.net entity framework
Mike Taulty

Hierna wilde ik naar: Using WPF for good and not evil van David Platt helaas zat hierbij de zaal overvol. Dus ben ik naar WCF en WF van Ingo Rammer geweest.

WCF on the WEB: Using REST and JSON with wcf


dag 2
Daar zit ik nu nog live in: meer nieuws volgt

Geen opmerkingen: